PDA

View Full Version : Meedoen Aan Vj Enquete ?!

vjrees
2nd November 2004, 07:03 AM
Beste VJ's,

Hoe wordt videokunst ervaren door de bezoekers en komt dat overeen met het doel van de organisatoren/videokunstenaars?

Wij zijn twee studenten aan de Saxion Hogeschool in Enschede en de bovenstaande vraagstelling staat centraal in het onderzoek wat wij momenteel uitvoeren. Wij willen graag weten hoe de videokunst door de bezoekers ervaren wordt en of dat ook overeenkomt met het doel wat jullie als videokunstenaars hebben. Onder videokunst verstaan wij het werk wat jullie als VJ aan de mensen laten zien in clubs, discotheken en op feesten. Dit onderzoek doen wij in het kader van de opleiding Kunst & Techniek.

Onze vraag aan jullie is of jullie bereid zijn om een kleine vragenlijst in te vullen om ons onderzoek verder op weg te helpen. Naast Vj's benaderen wij ook organisatoren, clubs en bezoekers van de housescene. Met de uitkomsten van ons onderzoek willen we kijken hoe de stand van zaken is en of er eventueel iets verbeterd kan zodat de videokunst in de housescene optimaal tot zijn recht komt.

Als jullie eventjes tijd hebben om deze kleine vragenlijst in te vullen dan zouden wij dat enorm waarderen. Alle gegevens zullen anoniem worden verwerkt. Zodra het onderzoek is afgerond en jullie zijn geinteresseerd in het onderzoeksverslag dan kunnen wij deze opsturen.

Dit is de link naar de online enquete:

http://www.studentenonderzoek.com/webform/index.php?formID=108

Alvast bedankt !

Met vriendelijke groeten,

Reza Hakkers & Gabie Donkers

p.s. Mochten jullie nog vragen hebben stuur dan gerust een meeltje naar mij (rezahakkers@hotmail.com) of Gabie (gabiedonkers@hotmail.com)

TheBoyCalledWonder
2nd November 2004, 08:29 AM
Well I suppose this thread is for dutch people (and those who understand dutch) I guess...

Ik denk dat je veel meer (en misschien ook veel meer nuttige) reacties krijgt, als je het in het engels zou doen trouwens... gewoon een ideetje..

Uhm... heb hem net ingevuld en als ik op "klaar versturen" klik dan kan ie plots de database niet vinden!

"Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on 'sql01.hostingdiscounter.nl' (111) in /var/www/s/studentenonderzoek.com/HTML/moederconnect.php on line 18
Unable to connect to database"

pfff.. heb ik net al die vragen doorgeploegt(of doorgeploegd?)...

TheBoyCalledWonder
2nd November 2004, 09:25 AM
gelukt!

Mile
16th November 2004, 09:23 PM
Ik heb ook je VJ enquete doorgeploegd. Suc6 met je projectje Rees :yep:

kevenius
16th November 2004, 11:28 PM
Is verstuurd! Kunnen we na afloop van het onderzoek nog ergens de resultaten bekijken ?

oxygen
16th November 2004, 11:46 PM
ja houd ons op de hoogte! we zijn nieuwsgierig:-)

famouswhendead
15th January 2005, 11:42 AM
jajajajajaja.

Ook gedaan.
We horen het wel.

ciao wow